Cum arată autobuzele hybrid ale lui Firea, călătorii se vor simți ca pe canapeaua proprie. Primarul Capitalei Gabriela Firea a prezentat, sâmbătă, imagini cu autobuzele hibrid Merdeces-Benz Citaro, care vor circula în București începând din aprilie şi care au 27 de locuri pe scaune şi 80 în picioare. Din fotografii se remarcă, în primul rând, faptul că toate scaunele pasagerilor sunt tapiţate cu un material textil.
Cum arată autobuzele hybrid ale lui Firea, călătorii se vor simți ca pe canapeaua proprie
Autobuzele au prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informaţiilor în timp real despre călătoria pasagerilor, precum şi furnizarea unor date importante despre starea de funcţionare a autobuzului către Societatea de Transport Bucureşti.
„Primele fotografii cu autobuzele hybrid Merdeces-Benz Citaro, care vor circula prin Bucuresti începând din aprilie, în total în număr de 130. Este un pas important în diminuarea poluării generate de traficul urban. Mercedes-Benz Citaro Hybrid este votat autobuzul anului 2019. Practic, Bucurestiul va avea pt prima data in istorie in componenta flotei STB autobuze Hybrid. Prototipul a sosit la Bucuresti ieri, pentru instruirea personalului si pentru probele aferente rodajului. Valoarea totala a contractului este de aproximativ 50 de milioane de euro cu tva. Garantia de care dispun autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid este de 8 ani şi 480.000, garanţie de tip Full Warranty”, a scris Firea pe Facebook.
Citește și PLUS a stârnit furtuna împotriva PNL, după alegerea lui Nicușor Dan: Competiţia este una mimată
La rândul său, Bogdan Aldea, director de vânzări la Mercedes Benz, a explicat că tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic şi transmisia automată, să funcţioneze atât ca agregat de antrenare a roţilor, cât şi ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei stocată spre a fi folosită la punerea în mişcare a autovehiculului.
Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenţionale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult – la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din staţiile S.T.B., cât şi de traficul urban aglomerat. Această calitate duce la o reducere semnificativă a noxelor emise, cât şi a consumului de carburant”, precizează Aldea.