Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat controale la toate restaurantele de tip fast-food din București, după neregulile descoperite acum o săptămâna la un restaurant fast-food, potrivit ziare.com.
Inspectorii vor verifica condițiile în care se prepară și se păstrează produsele alimentare
Potrivit vicepreședintelui ANPC, Mihai Culeafă, comisarii vor controla periodic modul în care covrigăriile, patiseriile și shaormeriile din Bucureşti îşi desfăşoară activitatea. Serviciile oferite de unităţi trebuie să fie la fel cu cele oferite de un restaurant, susține vicepreședintele APNC. El a dat ca exemplu negativ o shaormerie din sectorul 2, unde au fost constatate nereguli în privința produselor vândute.
„Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri şi străbăteam ţara în lung şi în lat. Nu de puţine ori, împreună cu şoferii noştri ne opream şi mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Şi noi eram clienţi obişnuiţi ai acestor chioşcuri şi îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogeană, care este preferata mea. Acum, de când particip la acţiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spaţii dedicate alimentaţiei publice.Şi astăzi sunt oameni mulţi care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă. Şi pentru că aceste locaţii sunt numeroase, mici, dar cu o mulţime de clienţi, trebuie să avem grijă ca serviciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziţie de un restaurant.”, a scris vicepreședintele ANPC, pe Facebook.
Acesta îi invită pe cei care constată probleme, să îi transmită, pe contul lui de Facebook sau la numărul lui de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informaţîi despre locaţia unde observă nereguli, pentru ca locaţiile să fie verificate.