Societatea RAJA informează că, din cauza debitului mare de apă, nu se poate remedia avaria cu conducta în presiune.
Din acest motiv, echipele de intervenție au fost nevoite să sisteze furnizarea pe tronsonul spart.
În această situație, toți abonații din localitățile Lumina, Corbu și Năvodari (cu zonele Industrială și Peninsulă), rămân fără apă la robinete până în jurul orei 21.30.
Având în vedere lungimea rețelei, dar și în funcție de consumurile înregistrate, alimentarea cu apă se va relua în mod progresiv în zonele afectate.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, au transmis membrii societății.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.