Operatorul regional de apă și canalizare RAJA este prima instituție publică care trage semnalul de alarmă în privința conturilor goale. Majotitatea instituțiilor de stat care funcționau în bună parte din încasările cash la ghișeu se află în dificultate din cauza lipsei de lichidități în urma aplicării măsurilor antiCovid 19 la nivel național.
În aceste condiții, facilitățile de plată online, oricare ar fi ele au devenit prioritare pentru funcționarea acestor companii.“ În ultimul timp, traficul pe platforma on-line Contul meu RAJA a crescut. Abonații noștri sunt tot mai interesați de crearea unui cont de client, de achitarea facturilor prin acest sistem, dar și de activarea facturilor electronice (… ) Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare depinde de plata la timp a facturilor. Orice perturbare a activității economico-financiare a societății poate genera disfuncționalități în furnizarea apei potabile și, implicit, asupra stării de sănătate publică. De aceea, facem apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate, respectiv: casieriile și Contul de client RAJA, transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare”, au comunicat reprezentanții societății. La nivel național de mai bine de o lună ghișeele instituțiilor publice au fost închise sau au program restricționat în urma măsurilor pentru limitarea răspândirii coronavirusului.