Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Societatea RAJA informează că astăzi – 02 august 2024, a survenit o avarie pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 355 mm, de pe DN 2A (zona Ceres) din localitatea Mihail Kogălniceanu, județul Constanța.

Pentru remedierea acesteia, echipele RAJA sistează furnizarea apei potabile, în intervalul orar 17.00 – 22.30

În acest timp, sunt afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Culmea, Oituz și Mihail Kogălniceanu, inclusiv Baza NATO și Societatea Avicola.

Ne cerem scuze consumatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție fac tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul societății RAJA.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.