Carnea de urs vândută la automate în Japonia s-a dovedit un succes neașteptat, fiind vorba despre un nou trend care atrage mulți clienți în prefectura Akita din nordul țării. Carnea de urs, care se vinde la automate cu echivalentul a 16,5 dolari pentru o porție de 250 de grame, este foarte populară printre călătorii care așteaptă trenul în gara din orașul Semboku, potrivit digi24.ro.
Compania care deține automatele de vânzare spune că a început să primească cereri inclusiv pentru a livra carne de urs la Tokyo, aflat la 400 de kilometri.
Carnea provine de la urși sălbatici împușcați în regiunea din nordul Japoniei și constă dintr-un amestec de carne slabă și grăsime. Urșii sunt vânați de membrii unei asociații locale de vânătoare, care au permis de a extrage un număr de exemplare pe an.
Automatele care vând carne de urs au apărut în noiembrie anul trecut, când un restaurant local, Soba Goro, căuta oportunități de a vinde carne de urs ca atracție turistică. Cel mai mare consum de carne de urs în Japonia se înregistrează în partea de nord a țării, unde se vinde la conservă sau chiar proaspătă, gătită sub formă de tocană.„Carnea de urs are un gust curat și nu e tare”, a spus un purtător de cuvânt al restaurantului Soba Goro.
La automatele de vânzare din Japonia se găsesc nenumărate produse, de la băuturi calde și reci până la insecte comestibile și hamburgeri.Cel mai mare număr de astfel de automate s-a înregistrat în 2000, când în Japonia funcționau 5,6 milioane de aparate, adică un aparat la 23 de japonezi, potrivit datelor Asociației Producătorilor de Automate din Japonia.
40 de migranți ascunși într-un tir, descoperiți la vama Nădlac II