Podul Grant se închide complet din 15 octombrie până în martie anul viitor, pe sensul dinspre Crângași către strada Turda, a anunțat directorul Administrației Străzilor București. Urmează cinci luni cu restricții majore de circulație în zona de nord-vest a Capitalei, potrivit g4media.ro. Podul Grant este un pod pentru șosea și tramvai din București, inaugurat în 1982, care traversează liniile de cale ferată ce pătrund spre Gara Basarab și Gara București Nord. Podul unește cartierul Crângași de Strada Turda, trecând (de la Vest la Est) pe deasupra căii Giulești, căii ferate spre Gara de Nord și căii Griviței. Podul are opt bretele de acces pentru cele două străzi care trec pe sub el. Pe pod circulă linia de tramvai 41 care este prima linie de metrou ușor din București.
Peste două săptămâni, se reiau reparațiile la viaductul pasajului care traversează liniile de tren din Gara de Nord, circulația rutieră fiind permisă doar pe sensul deja reparat Turda-Crângași.
Va fi afectat și transportul în comun. Linia de tramvai 41, una dintre cele mai aglomerate din București, va circula cu macaz pe o singură linie, în ambele direcții. Șoferii care vor veni din zona Lujerului vor avea trei rute ocolitoare: pe podul Ciurel, pe străzile adiacente din Crângași sau utilizând Pasajului Basarab. De asemenea, șoferii mai pot ajunge în Militari pe ruta centru – Palatul Cotroceni, dar aceasta este una extrem de aglomerată mai ales la orele de vârf. Șoferii vor fi deviați pe Calea Giulești și pe Pasajul Basarab, două artere oricum foarte aglomerate. Primăria Capitalei a început reparațiile Podului Grant în 2019, dar lucrările au fost suspendate în 2020, la doar 33% execuție, pentru că municipalitatea a rămas fără fonduri. Luna septembrie cea mai călduroasă din ultimii 125 de ani în Japonia