Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Astăzi – 04 mai 2024, s-a înregistrat o avarie pe conducta de aducțiune, cu diametrul de 600 mm, de pe strada Năvodari din localitatea Lumina.

Pentru executarea intervenției, în intervalul orar 17.00 – 24.00, se reduce presiunea apei în localitățile Lumina, Corbu și Năvodari

Această situație va conduce la lipsa totală a apei în anumite zone, în funcție de topografia rețelei și de consumul înregistrat în perioada menționată. Totodată, lipsa apei se va înregistra și la etajele superioare ale blocurilor din zonele afectate.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul societății RAJA din Constanța.

Serviciul de Call Center al companiei RAJA este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.

De asemenea, utilizatorii pot intra în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.