Pentru executarea lucrărilor de remediere a avariei survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 200 mm, de pe str. Lirei din municipiul Constanța, echipele RAJA sunt nevoite să sisteze furnizarea apei potabile în cartierul Poarta 6, astăzi – 05 august 2024, în intervalul orar 08.00 – 15.00.

Vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din perimetrul delimitat de străzile: Brizei – Zefirului – 1 Mai Vechi – Pajurei – Brizei, cu străzile adiacente, precum și cei arondați punctului termic 185.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei în cel mai scurt timp”, au transmis reprezentanții societății RAJA.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.