Biroul de Comunicare al societății RAJA a venit cu noi informații în ceea ce privește absența apei potabile în zonele Mamaia Sat și Mamaia Nord.
Potrivit reprezentanților societății constănțene, din cauza presiunii și a debitului mare de apă pe conducta de distribuție, cu diametrul de 600 mm, de pe strada T4 din Mamaia Sat, sunt afectați de lipsa apei și Hanul Piraților, Tabăra de copii Năvodari, Depozitul 10 și Ecluza Năvodari.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Reamintim că Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.