Societatea RAJA a anunțat că, în cursul nopții trecute, s-a înregistrat o avarie pe conducta de distribuție, cu diametrul de 500 mm, de pe bulevardul I.C.Brătianu (Synevo) din municipiul Constanța.
Echipele de intervenție deplasate la fața locului lucrează în mod susținut pentru remedierea avariei încă de la primele ore ale dimineții.
Astfel, astăzi, 6 mai 2023, până în jurul orei 16.00, sunt afectați de lipsa apei consumatorii din perimetrul delimitat de:
Aleea Garofiței – Bulevardul 1 Decembrie 1918 – Prelungirea I.C. Brătianu – strada Avram Iancu – aleea Garofiței, cu străzile adiacente și punctele termice din zonă (65 și 72), precum și Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Policlinica nr. 2.
Interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare rămâne un aspect deosebit de important pentru RAJA S.A. Pentru a semnala o avarie, abonații sunt rugați să contacteze serviciul de call-centare
Astfel, compania a dezvoltat un serviciu de Call Center pentru a satisface toate nevoile individuale ale clienților săi.
Serviciul de Call Center este disponibil non-stop, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, și poate fi accesat prin intermediul numărului unic 0241 924.
Acest serviciu se bazează pe un sistem de robot telefonic care ghidază utilizatorii în procesul de transmitere a indexului contorului de apă potabilă, oferind mesaje preînregistrate privind orice disfuncționalități în furnizarea apei potabile, permițând semnalizarea avariilor în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și furnizând informații despre serviciile oferite de companie.
Pe lângă acest sistem automatizat, utilizatorii au posibilitatea de a intra în contact direct cu un angajat al Biroului Relații Clienți pentru a primi asistență și răspunsuri la întrebările lor.