Instagram a anunțat introducerea unor noi funcționalități interactive în cadrul Stories, incluzând o serie de stickere care promit să revoluționeze modul în care utilizatorii interacționează cu platforma, potrivit ziare.com.
Printre acestea, stickerul „Add Yours Music” se remarcă prin abilitatea de a permite utilizatorilor să împărtășească melodiile preferate și să invite urmăritorii să facă la fel.
Melodia selectată trebuie să fie disponibilă în biblioteca muzicală a Instagram. Pentru a promova această funcție, Instagram a colaborat cu artista Dua Lipa, care a utilizat noua funcție pentru a promova piesele de pe albumul său „Radical Optimism”. Un alt sticker nou este „Reveal”, care ascunde vizualurile unei postări, acestea putând fi vizualizate doar dacă urmăritorii trimit un mesaj direct autorului postării.
Directorul Instagram, Adam Mosseri, a subliniat că mesajele directe și Stories sunt cele mai populare funcții ale platformei, mai ales în rândul adolescenților.
Aceste noi stickere sunt menite să stimuleze și mai mult angajamentul în aceste secțiuni. Funcția „Frames” adaugă o notă de originalitate, transformând fotografii obișnuite în imagini cu aspect de Polaroid, ce pot fi „dezvăluite” prin agitarea telefonului. O altă caracteristică interesantă este „Cutouts”, care permite transformarea oricărui segment dintr-o fotografie sau un videoclip într-un sticker personalizat, ce poate fi folosit ulterior în alte povești sau reel-uri.
Instagram este un serviciu online de photo-sharing, video-sharing și rețea socială care oferă utilizatorilor posibilitatea să încarce poze și video-uri, să le aplice filtre digitale, și să le distribuie pe o varietate de rețele sociale, cum ar fi Facebook, Twitter, Tumblr și Flickr. Instagram este una dintre cele mai utilizate rețele sociale în comunicarea companiilor cu consumatorii. Conform datelor publicate, există 25 milioane de conturi de business pe Instagram, iar peste 40 % dintre utilizatorii de Instagram din lume urmăresc un cont de business.