”O societate neconvențională, construită de fiecare dintre voi” – așa se autodescrie UNO, un brand în ascensiune, o societate și, așa cum îl numesc reprezentanții, un loc sigur.
UNO a fost creat ca un loc sigur în care vin oameni care gândesc la fel și care simt la fel, care împart aceleași gânduri, aceeași inimă. Sunt oameni care petrec și care experimentează: pentru că fiecare dintre noi își dorește să devină versiunea sa mai bună și pentru că anul 2021 trebuie să fie sinonim cu energia, cu libertatea și cu zâmbetul.
UNO s-a născut din pasiune: din pasiunea pentru evenimente și oameni
Anul 2020 a reprezentat primul capitol, tradus pentr-o serie de petreceri cu iahturi de lux: membrii UNO au împărtășit vibrații magice, au creat momente minunate, unice, momente de neuitat.
Am depășit pandemia și am ajuns în 2021: suntem mai aproape, mai uniți și, cel mai important, mai liberi.
UNO a reușit și reușește să aducă un refresh în piață de entertaining în România, prin conceptul care încurajează toți participanții să se exprime autentic, să fie mai mult împreună decât separați, să se distreze din suflet, împreună, pentru că interconectarea este o caracteristică primară, esențială.
Unul dintre goal-urile CSR ale brand-ului este de a ajuta o cauza socială cu fiecare eveniment ce se organizează.
Astfel, cu ocazia lansării primului eveniment din 2021, UNO va petrece și cu scopul de a ajută cauza socială a lui Codin Maticiuc, ”Spitale Publice din Bani Privați”.
UNO: Lux, siguranță și experiențe neconvenționale
”Focus-ul zilnic pe plan profesional este să evoluez constant și să dezvolt o carieră care se învârte în jurul sferei de business, unde mă pot exprima autentic, prin amprenta lăsată de pasiune, dedicare & profesionalismul de care am dat dovadă în toate proiectele în care am fost implicată.
Una dintre abilitățile mele cheie este am avut mereu credință că din imposibil, pot face orice posibil.
Am arătat că nu pot fi descurajată atunci când au apărut anumite obstacole și mi-am asumat riscuri care mi-au adus succesul”.
Sunt cuvintele Ioanei, CEO & Founder UNO, organizator de evenimente neconvenționale și o persoană care a știut să transforme un vis, într-un stil de viață.
Ioana Alexe are vârsta de 22 de ani și este studentă în cadrul programului de Masterat ”Media, Public Communication & Globalization”, Universitatea din București.