Compania RAJA anunță că, pe conducta magistrală, cu diametrul de 600 mm, de pe strada Năvodari din localitatea Lumina, județul Constanța, s-a înregistrat o avarie, astăzi – 10 noiembrie 2024.
Compania a explicat că, pentru remedierea acesteia, în intervalul orar 08.00 – 15.00, se furnizează apă cu presiune redusă în localitățile Lumina, Corbu, Năvodari dar și în zona Peninsulă iar în zonele înalte și la etajele superioare ale imobilelor se va înregistra lipsa totală a acesteia.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a precizat Biroul de Comunicare al companiei RAJA din Constanța.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.