În cel mai sărac sector al Capitalei, primarul își face de cap cu bugetul administrației. Pentru că, în Sectorul 5, totul este pus la punct, străzile sunt asfaltate, blocurile, anvelopate, Daniel Florea s-a gândit că ar fi cazul să facă ceva și pentru el cu banii primăriei. Zis și făcut! A încheiat contracte de 500.000 de euro pentru TV și internet, ca lumea să se sature de-a binelea de numele lui.
Țara arde și lui Florea îi stă gândul la promovare
Centrul cultural “Ştefan Iordache”, din subordinea Consiliului Local al Sectorului 5, face în plină criză COVID-19 achiziţii de peste 500.000 de euro pentru servicii TV şi producţii video.
“Solicităm achiziția unor servicii de producție de filme de informare. Toate detaliile se vor stabili ulterior de către părți”, se arată în descrierea uneia dintre licitaţiile care au fost deschise chiar acum.
Cu totul, Centrul cultural a lansat două licitaţii, prin cumpărare directă, pe data de 31 martie, în valoare totală de 2.520.000 lei (521.640 euro).
Primăria doreşte realizarea unor spoturi de 30 de secunde până la 4 minute, împreună cu “filme de promovare” pentru televiziune şi mediul online, cu durată între 60 şi 300 de secunde.
Citește și Lider PLUS dezvăluie pericolul din sectorul lui Florea: Îmi vine să-l strâng de gât
La una dintre licitaţii a depus o ofertă firma S.C. Media Next Target SRL, din Găgeni, judeţul Prahova. Este o firmă înfiinţată în aprilie 2019 de către Dorin Bogdan Georgescu. A doua licitaţie a primit o ofertă din partea firmei Ancore Media, deţinută de Romulus Coman. La Ancore Media a fost asociat şi administrator chiar Dorin Bogdan Georgescu.