Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) derulează, în perioada 10 iunie – 15 iulie a.c., o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen şi Frankfurt din Germania, potrivit g4media.ro.
Este vorba despre colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfăşoară în contextul Campionatului European de Fotbal, a anunţat MEAT.
Astfel, România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiştilor din Germania, dar şi în rândul potenţialilor turişti din întreaga Europă care participă la acest campionat, susţin reprezentanţii ministerului. „Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de ţară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic şi poate atrage atenţia publicului într-un mod distinctiv.
Fiecare imagine are un cod QR unde se regăseşte broşura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obţine informaţii relevante despre diferitele destinaţii din România”, menţionează MEAT într-un comunicat.
Prezenţa pe piaţa germană vine totodată şi în sprijinul tur-operatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această ţară. Germania este considerată ca fiind o piaţă prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Naţional de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emiţătoare de turişti în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023.
Peste 1.700 de apeluri la 112 pentru semnalarea de nereguli în secţiile de votare