Astăzi – 12 septembrie 2024, s-a înregistrat o avarie pe conducta de distribuție, cu diametrul de 800 mm, de pe strada Valului din municipiul Constanța.
Având în vederea diametrul conductei și debitul mare de apă, s-a impus întreruperea furnizării de la nivelul Complexului Palas (Fir 1 și 2).
Astfel, în intervalul orar 10.30 – 19.00, sunt afectați de lipsa apei consumatorii din cartierele Brătianu, Palas și Palas-Oierie, iar în zonele Industrială și CET se furnizează apă cu presiune redusă.
În funcție de topografia rețelei, cu preponderență la etajele superioare ale imobilelor, se poate înregistra lipsa apei la robinete.
RAJA: ”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametri optimi, în cel mai scurt timp”
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.