În afară de sarcinile principale de a furniza apă de calitate tuturor utilizatorilor și de a oferi servicii eficiente de canalizare, RAJA S.A. a acordat o atenție deosebită menținerii unei comunicări constante cu clienții săi, pentru a le satisface nevoile și dorințele.
Astfel, în timp, au fost implementate diverse soluții care să faciliteze accesul utilizatorilor la informații de interes public sau legate de relația lor contractuală cu compania de apă.
”Pachetul Cont Client este accesibil non-stop și este sigur și ușor de utilizat prin platforma on-line Contul meu RAJA (accesibil de pe orice desktop) sau prin aplicația de mobil MyRAJA, pentru utilizatorii de smartphone sau tabletă, (care se poate descărca din App Store sau din Google Play). Acesta facilitează accesul abonaților la contul de client și la serviciile utilizate având acces rapid și sigur la informațiile din conturile proprii”, a transmis societatea constănțeană.
Serviciile oferite prin contul de client sunt:
- informații despre factură, imediat ce aceasta a fost emisă;
- achitarea online a facturii, cu o singură apăsare de buton și cu posibilitatea salvării datelor cardului bancar, pentru plăți mai rapide;
- vizualizarea facturilor emise și a plăților efectuate în ultimele 12 luni;
- înregistrarea indexului contorului de apă, prin autocitire;
- transmiterea sesizărilor sau solicitarea diferitelor informații referitoare la serviciile societății;
- modificarea datelor de contact (email,telefon);
- transparenţă, comoditate și securitate în realizarea tranzacţiilor.
Serviciul online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract individual cu RAJA S.A
În egală măsură, societatea a precizat că abonații își pot accesa contul prin introducerea codului de client (regăsit pe factură), o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă.
Odată înregistrat, clientul se poate autentifica, pe platformă sau prin aplicația de mobil, doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei.