O nouă platformă socială, numită Spill, este lansată de un grup de foşti angajaţi Twitter. Spill, noua reţea socială, funcţionează pe principii similare cu Twitter, dar pune accent pe conţinutul vizual, fiind disponibilă în magazinul oficial de aplicaţii pentru iPhone, potrivit g4media.ro.
Noua platformă este construită de un grup de foşti angajaţi Twitter. CEO-ul Alphonzo “Phonz” Terrell era şef editorial global acum un an, înainte de a fi disponibilizat de Elon Musk.
Între timp, acesta a înfiinţat noua companie şi a primit finanţări de 2,75 de milioane de dolari. Spill se doreşte a fi o reţea prietenoasă cu toate categoriile de oameni, spune Terrell. Pentru asta, platforma a căutat în mod special să atragă creatorii de conţinut de culoare.
Reţeaua foştilor angajaţi Twitter are o abordare interesantă privind moderarea. Deoarece, la început, nu va avea resurse pentru a face o moderare riguroasă a conţinutului, Spill va implementa un aşa-zis scor de reputaţie, prin care va încuraja utilizatorii să se poarte frumos. În funcţie de comportamentul în cadrul reţelei, reputaţia va creşte sau va scădea. Celor care au un scor bun li se promite acces la noi facilităţi şi diverse alte beneficii ce vor fi identificate în timp. Spill este lansată acum în beta, iar accesul se poate face doar pe bază de invitaţie. Bărbat prins într-o hală din București cu 61 kg de canabis şi 131 de plante