Echipele RAJA intervin astăzi – 17 iunie 2024, pentru remedierea unei avarii survenite la nivelul conductei de aducțiune, cu diametrul de 800 mm, din localitatea Agigea, județul Constanța.
Pentru executarea lucrărilor, a fost necesară sistarea furnizării apei, în intervalul orar 09.30 – 20.00, în localitățile Agigea, Eforie Nord și parțial în satul Lazu
Având în vedere lungimea conductei, diametrul mare și implicit numărul de consumatori deserviți, reluarea furnizării apei potabile se va realiza progresiv, în fiecare zonă afectată, în funcție de topografia rețelei.
”Ne cerem scuze tuturor abonaților afectați, pe care îi asigurăm că echipele RAJA fac tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul emis de Biroul de Counicare al societății din Constanța.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.