Deși pentru mulți cărțile sunt pe cale de dispariție, Tom Hanks s-a implicat într-un proiect care ar putea constitui un exemplu pentru celebrități: a apărut într-o reclamă în timpul Super Bowl-ului, reclamă la o librărie modestă.
Super Bowl este un eveniment sportiv pentru care multe din cele mai mari mărci ridică miza: orice secundă de publicitate este plătită cu bani frumoși, motiv pentru multe firme să se salveze, să devină celebre sau să-și îngroașe profitul.
Tom Hanks a ales Foggy Pine Books
Cu ajutorul lui Tom Hanks, Late Show-ul lui Stephen Colbert a decis soarta unei mici librării locale, librărie aflată în pragul falimentului.
Pentru o afacere independentă, o reclamă difuzată în timpul Super Bowl este un vis, o utopie și chiar imposibilul. Sumele puse în joc depășesc decența, iar majoritatea mărcilor care apar se află în domeniul multinaționalelor.
Finala a fost difuzată pe 7 februarie, pe canalul CBS, principalul beneficiar al difuzării spoturilor, în seara respectivă.
Ajutor pentru o afacere mică
Cu ocazia acestui Super Bowl 2021, gazda Stephen Colbert, ca parte a programului său difuzat de CBS, The Late Show, a vrut să ”ajute o afacere mică, cu o reclamă proprie”.
În acel moment a intervenit actorul Tom Hanks, care a ales interpretarea unui imn care avea să salveze librăria Foggy Pine Books din Boone, Carolina de Nord.
Februarie nu mai este luna falimentului
Este vorba despre o librărie destul de modestă care a cunoscut greul pe parcursul anului 2020.
”Acum trei săptămâni ne întrebam cum vom trece peste această iarnă”, a declarat Mary Ruthless, proprietara librăriei.
După difuzarea reclamei, librăria a trebuit să primească personal suplimentar pentru a satisface cererea, vânzările au crescut, iar ideea de faliment a rămas doar o amintire.
Citește și: Facebook a blocat știrile în Australia