Astăzi – 18 iunie 2024, a survenit o avarie la nivelul conductei de alimentare cu apă, cu diametrul de 400 mm, de pe Calea Dobrogei din localitatea Valu lui Traian, județul Constanța.
Apa potabilă va fi sistată în intervalul în intervalul orar 09.30 – 17.00
Pentru realizarea operațiunilor de remediere a acesteia, echipele RAJA vor fi nevoite să reducă presiunea apei potabile către consumatorii din localitate (cu excepția celor din zona C și cartierul de Tineret), în intervalul orar 09.30 – 17.00.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul societății RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.