Abonații serviciului de apă și canal asigurat de operatorul regional de apă RAJA SA au la dispoziție mai multe facilități de plată la distanță a facturilor.
“În ultimul timp, traficul pe platforma on-line Contul meu RAJA a crescut. Abonații noștri sunt tot mai interesați de crearea unui cont de client, de achitarea facturilor prin acest sistem, dar și de activarea facturilor electronice (… ) Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare depinde de plata la timp a facturilor. Orice perturbare a activității economico-financiare a societății poate genera disfuncționalități în furnizarea apei potabile și, implicit, asupra stării de sănătate publică.
De aceea, facem apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate. RAJA are un milion de abonați și astfel este unul dintre cei mai mari furnizori de clienți la plata electronică a facturilor, operatorul de apă de venit interesant pentru companiile din acest domeniu de plăți.
Pentru a accesa facilitățile online, gratuit şi în orice moment, cei interesați pot creea un cont online autentificat de RAJA Constanța. Compania face apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate, respectiv: casieriile și Contul de client RAJA, transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.