O femeie cere daune de 3.000 euro după ce o sticlă de ulei cumpărată dintr-un supermarket din Austria s-a desfăcut în mașină și i-a murdărit scaunele. Clienta a așezat sticla în spatele șoferului, aceasta s-a răsturnat și i-a murdărit masiv scaunele, potrivit .romaniatv.net.
Femeia susține că dopul sticlei era rupt și vrea ca supermarketul să plătească daunele suferite deoarece „închiderea cutiei a fost defectă și nu era potrivită pentru vânzare”.
O companie specializată a fost chemată să curețe mașina profesional. ”Diferitele părți au fost complet îndepărtate”, a spus avocatul femeii. Reprezentanții supermarketului se apără.
”Închiderea a fost etanșă și când uleiul a fost vândut. Cutia trebuie să fi căzut pe un obiect dur precum asfaltul după vânzare”. Cu mii de recipiente de ulei cu același produs vândut, „nu a fost niciodată o astfel de problemă”, au declarat reprezentanții supermarketului. Reprezentanții supermarketului au mai precizat că nu a existat niciodată o altă încercare de conciliere, înainte de proces, așa cum a susținut în instanță femeia.
Actorul Julian Sands, dispărut în timpul unei excursii în munți