Din cauza vechimii, conducta de pe strada Fulgerului din municipiul Constanța necesită lucrări ample de reabilitare, ce implică înlocuirea acesteia pe o lungime de câteva zeci de metri.
Lucrările sunt îngreunate și de existența în teren a unor cabluri electrice, dar și de conexiunile conductei cu sistemele de alimentare de pe străzile adiacente
Pentru a limita numărul consumatorilor afectați de lipsa apei, echipele de intervenție au executat mai multe bypassuri pentru a asigura alimentarea din alte conducte principale.
Totodată au efectuat manevrele de vane necesare, astfel încât s-a reluat furnizarea apei potabile către cea mai mare parte a abonaților din cartierul Coiciu.
În continuare sunt lipsiți de apă potabilă doar consumatorii de pe strada Fulgerului, dar și cei din zonele înalte de pe străzile adiacente.
Apa va fi sistată către aceștia până mâine, 21.11.2024, până la finalizarea lucrărilor de înlocuire a tronsoanelor afectate.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, au punctat reprezentanții societății RAJA din Constanța.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.