Astăzi mă voi opri (nu doar) la userista Ciuculescu Rodica Carmen. Rodica Carmen, zic sursele, ar fi slujit-o pe primăriță cu devotament în timpul campaniei electorale iar acum, grație unui concurs pe care cică l-ar fi trecut din prima (nu ca alții pentru care s-au tot organizat, iar după ce într-un final -zice el- l-ar fi trecut, acum își arată obediența pe unde poate, că atât poate, adică pe Facebook – sau poate așa-s ordinele de la stăpân?!-) a venit și vremea în care să-i fie recunoscută aptitudinea de șef serviciu tehnic ADP. Și, ca orice șef, trebuie, e musai să aibă și mașină 4×4. Dusterul cu numărul de înmatriculare B 467 WST îi aparține, în sfârșit. Visul s-a împlinit!
N-aș fi avut nimic cu doamna, pentru că nu-i atât de importantă, dar atunci când în campania electorală strigi isteric peste tot că banul public este sfânt (mă rog, acum îmi dau seama că voi nu aveți în vocabular cuvântul și nici reprezentarea), iar după ce ajungi să păstorești sume colosale uiți tot ce te-a electrizat, da, atunci mi se pare că meriți (tu usere în general) să ajungi acolo unde cred că-ți este locul: la lada de gunoi a istoriei. Revenind la doamna Rodica Carmen, aflau ca ADP-ul la care domnia sa prestează munca de șef, este oarecum într-un fel de …moarte clinică (ca mai toată primăria sectorului 1). Nu mai sunt ca pe vremuri activități zilnice de însemnătate, iar activitățile care să fie „la foc continuu” au ajuns un fel de amintire. Și se naște o întrebare: cu ce se mai ocupă ADP-ul sectorului 1? În imaginea de mai jos găsiți și răspunsul. Găsiți-l voi, că eu n-am reușit!
Cu surprindere am aflat ca ADP Sector 1 organizează și evenimente culturale, economice și chiar agro-alimentare. Vă dați voi seama cât de omnivalenți sunt acești oameni care conduc ei ADP Sector 1? Și câte studii au studiat ei ca să vă ofere vouă asemenea servicii de înaltă calitate useristă? Nu, normal că nu, și nici nu-i apreciați la adevărata lor valoare.
Oare pentru ce le trebuie șefilor mașini de intervenție? Oare pentru ce doamna Rodica Carmen conduce mașina proprietatea instituției (pentru cei interesați citiți HG nr. 355/ 2007 și întrebați, că poate în fișa postului scrie că e și șofer)? Ca să facă economie de un post-acela de șofer veți zice…răspuns greșit. Pentru că un șofer știe tot ce faci, ce mănânci, cu cine vorbești, cât stai acolo, sau dincolo…mă rog, în general șoferii au state duble de plată. Oare doamna Rodica Carmen are voie să conducă mașina aia? O fi dat dumneaei examen pentru asta? O fi dat…Cumva este foarte clar că are o relație foarte bună cu primărița numită pentru că altfel nu-mi dau seama cum (zic eu) încalcă legea și vine cu mașina de servicu acasă, iși face cumpărăturile cu mașina asta, adică o folosește ca pe mașina proprie, doar că fiecare locuitor al sectorului userist 1, îi plătește fiecare centimetru parcurs. Păi doamnelor useriste, ori ați îmbătrânit și ați uitat ce ați promis acum un an și jumătate, ori atunci ați mințit cu premeditare!
Citește și D.G.A.S.P.C. Sector 1 înghețat în timp, părăsit, prăfuit, parcă intenționat lăsat în paragină
Să nu uităm că la ADP Sector 1 și-a găsit un post bine retribuit și doamna Alina Eleonora Drăghiciu, despre care nu mai este nevoie să vă spun că Primarul Capitalei, tot userist și el, zic gurile rele (câte guri rele sunt la usereu) că i-ar fi dat vânt de acolo din pricina capabilitaților profesionale lipsă. Ce pentru unii reprezintă, din varii motive, un pericol, pentru primărița numită, reprezintă o binecuvântare.
Aceleși guri rele (pentru ei, pentru noi, surse) ne mai spun că doamna Ciuculescu după ce a fost pe locul 22 pe lista USRșiPLUS la alegerile locale din 2020, acum ar fi prietenă cu ”gașca” Oliver Păiuși, cu moldoveanca Cristina Munteanu și Dan Milea (cei doi sunt consilieri angajați la cabinetul viceprimarului Păiuși).
Ca idee, Milea este evaluator ANEVAR, consilier general la PMB, membru în comisia de urbanism din subordinea CGMB și ”boss-ul” urbanismului din Sectorul userist 1. Pare a fi evidentă starea de incompatibilitate și conflict de interese.
Cristina Munteanu este ”extrem de apropiată” de Păiuși încă de pe vremea când ambii erau consilieri USR în mandatul 2016-2020 și supraveghează tot ce mișcă la cabinetul viceprimarului, fiind „Cerberul” acestuia care ”filtrează” accesul solicitanților la acesta.
Să mai spunem și despre unii, tot boși și ei, care circulă cu mașinile Poliției Locale? Cu Toyota Hybrid neinscripționată? Data viitoare…