Curierii vor trebui să transmită la ANAF date despre livrările cu plata ramburs a produselor comandate online, acest lucru fiind prevăzut în ordinul publicat în Monitorul Oficial, potrivit stiripesurse.ro.
Ce obligații vor avea firmele de curierat
Firmele de curierat vor trebui să completeze formularul 395, declaraţie informativă privind trimiterile poștale contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul naţional, care se va depune, lunar, prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, pe portalul e-guvernare. Furnizorul de servicii poştale de trimitere contra ramburs este obligat să furnizeze lunar, organului fiscal central informaţii referitoare la trimiterile poştale care au ca şi particularitate achitarea de către destinatar expeditorului, prin intermediul reţelei poştale, a contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poştale înregistrate.
Ce informații vor fi transmise către ANAF
Astfel, vor fi transmise către ANAF informații legate de numărul de înregistrare şi dată trimiterii poştale, datele de identificare a expeditorului, numele şi prenumele în cazul persoanelor fizice şi denumirea în cazul persoanelor juridice destinatare, contravaloarea bunului livrat. Furnizorul de servicii poştale informează persoanele ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate privind transmiterea acestora către organul fiscal central.”Evazioniştii au găsit o nişă – comerţul electronic”, afirma în luna mai preşedintele ANAF, Lucian Heiuş.
Caloriile și conținutul mâncării, afișate obligatoriu în restaurante