Meta lansează o versiune web a Threads, în încercarea de a revigora platforma de socializare. Meta spune că versiunea web face parte dintr-un efort de a oferi noi caracteristici, dar experții avertizează că trebuie făcut mai mult pentru a recâștiga interesul clienților. Meta spune că versiunea web face parte dintr-un efort de a oferi noi caracteristici, dar experții avertizează că trebuie făcut mai mult pentru a recâștiga interesul clienților, potrivit g4media.ro.
Utilizatorii vor putea să posteze un thread, să își vizualizeze feed-ul și să interacționeze cu thread-urile altor persoane. Cu toate acestea, alte aspecte ale aplicației mobile nu vor fi disponibile inițial pe web.
De exemplu, utilizatorii nu vor putea să își editeze profilul sau să trimită un fir de discuție la funcția de mesagerie directă a platformei surori, Instagram. Meta spune că va adăuga mai multe funcționalități în săptămânile următoare, deoarece încearcă să facă experiența web și mobilă a aplicației să fie aceeași.
Threads a ajuns la peste 100 de milioane de utilizatori în săptămâna următoare lansării sale, dar până la sfârșitul lunii iulie această cifră s-a redus la mai mult de jumătate.
Gigantul tehnologic, care deține, de asemenea, Facebook și WhatsApp, va spera că acest anunț va contribui la inversarea acestei tendințe. „Meta a ales să lanseze Threads într-o formă foarte simplă”, a declarat Rebecca McGrath, director asociat pentru media și tehnologie la Mintel. Platforma nu are încă o funcție de căutare – un lucru de care utilizatorii s-au plâns și despre care experții spun că are nevoie dacă vrea să se confrunte cu adevărat cu X al lui Elon Musk. „Meta va trebui să muncească pentru a lansa o funcționalitate de căutare mult îmbunătățită care să le permită utilizatorilor să găsească comunități bazate pe subiecte pentru a atrage cu adevărat înapoi mulțimea care caută să înlocuiască Twitter”, a declarat Tama Leaver, profesor de studii de internet la Universitatea Curtin din Australia. Incălzirea globală, încetinită de o bacterie