Sunt două contracte distincte, pe care Hummel le-a semnat și cu Federația (EHF) și cu departamentul de Marketing. Afacerea cuprinde EHF Euro, pentru femei și bărbați, cât și cele patru competiții majore – EHF Champions League la masculin, apoi DELO EHF Champions League la feminin, și ambele competiții EHF League, fete și băieți.
”Pornim într-o nouă eră de handbal și am simțit nevoia să ne asociem numele cu una din cele mai puternice mărci sportive. Și Hummel s-a angajat să ridice profilul handbalului la un nivel superior și eu sper să ne conectăm și să lucrăm împreună la o serie de proiecte, atât pe teren, cât și în afara lui”, a declarat președintele EHF, Michael Viederer.
De partea cealaltă, directorul de Marketing al EHF, David Szlezak, a ținut și el să facă unele aprecieri: ”Hummel are aceleași valori ca și noi, excelența atletică și munca în echipă. Împărtășim aceleași ambiții, de a crește nivelul jocului și de a face acest lucru într-un mod captivant și revoluționar”, a spus Szlezak.
Din partea sponsorului Hummel a vorbit șeful CEO, Allan Van Nielsen: ”Handbalul este în ADN-ul brandului nostru și așteptăm cu nerăbdare evenimentele, turneele majore ale cluburilor, cât și Campionatele Europene, din următorii 4 ani. Vom deschide un magazin online, în această toamnă, pentru ca toți iubitorii de handbal să-și achiziționeze mingii, echipamente și alte materiale sportive de cea mai bună calitate”, a dezvăluit Van Nielsen.