Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), care administrează cele două aeroporturi din Capitală, precizează că au apărut întârzieri ale unor curse Wizz Air, provocate de schimbarea indicativului de zbor pentru o parte dintre acestea, potrivit stiripesurse.ro.
„Schimbarea datelor de zbor a presupus reintroducerea manuală în sistemul de procesare a informațiilor referitoare la cursele respective, ceea ce a determinat întârzieri care doar punctual au depășit 1 oră. La această oră, traficul aerian se desfășoară în condiții normale. Nu există nicio cursă anulată”, a comunicat CNAB.
Au avut întârzieri cursele spre Zaragoza (o oră și 57 de minute), Tel-Aviv (50 de minute), Nice (o oră și 33 de minute), Treviso (29 de minute), Roma (33 de minute), Dortmund (o oră și 18 minute), Londra (38 de minute), Madrid (o oră și 6 minute), Valencia (o oră și 9 minute), Bergamo (21 de minute). Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti asigură pasagerii că a luat toate măsurile necesare pentru minimizarea întârzierilor și pentru operarea în deplină siguranță a operațiunilor pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București. Telefoanele mobile, interzise în timpul orelor
Publicăm și reacția companiei Wizz Air – ”Wizz Air informează pasagerii asupra faptului că, din cauza unor probleme tehnice neașteptate la unul dintre subcontractorii companiei aeriene, procesul de check-in pe aeroporturile din România a fost încetinit seminifcativ în această dimineață. Ca urmare a acestei situații, unele dintre zborurile companiei aeriene au înregistrat întârzieri. Problema de natură IT a fost rezolvată, iar procesul de check-in din toate aeroporturile din România a revenit la normal. Wizz Air își cere scuze pentru neplăcerile pe care această perturbare le-ar fi putut cauza, compania aeriană depunând permanent eforturi pentru a minimiza întârzierile”