Cu toate că a decedat acum 10 luni, în luna martie a anului trecut, de Covid-19, un italian continuă să dețină un abonament la telefonie mobilă, primind, de asemenea, inclusiv factura, anunță Corriere di Bergamo într-un articol, citat de Mediafax.
Ultima factură primită de soția acestuia a fost înregistrată chiar în data de 15 ianuarie a acestuia an, cu toate că, potrivit declarațiilor femeii, s-a cerut rezilierea acelui abonament în repetate rânduri, cererile acesteia rămânând nerezolvate, însă.
„După 10 luni de la moartea soțului meu și nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, a declarat Gabriella Pesce, soția italianului decedat, Angelo Baldoni.
Socoteli încheiate cu viața, însă în continuare cu abonament la telefonie mobilă
Potrivit sursei citate, imediat după decesul soțului acesteia, Pesce ar fi rezolvat tot ce era de rezolvat (declarații fiscale, un nou cont la bancă, moșteniri), cu o singură excepție: anularea abonamentului de telefonie mobilă care a aparținut soțului acesteia, Angelo Baldoni. „Luni întregi am stat la coadă la poștă pentru a plăti oferta care includea și telefonul unei persoane decedate”, a mai spus aceasta.
Contactată de presa locală, compania de telefonie mobilă și-a cerut scuze femeii pentru neplăcerile create și a promis că va remedia problema în cel mai scurt timp posibil. În plus, au adăugat reprezentanții companiei, greșeala ar fi fost cauzată de o întârziere a „socotelilor” de gestiune, cauzate și ele, la rândul lor, de probleme tehnice. Nu s-a menționat, însă nimic despre eventuale despăgubiri pe care italianca le-ar putea primi.
Citește și: Vaccin anti-Covid: ce trebuie să știi despre acesta