Luni – 01 mai 2023, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise.
Pentru plata facturilor abonații au la dispoziție următoarele variante: contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.rosau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit, punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco.
Activitatea structurilor care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere
Documentele, înscrisurile sau actele specifice pentru diferite servicii pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate pe pagina web a societății.
”Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții societății potapela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem,astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi”, au transmis membrii societății din Constanța, prin intermediul unui comunicat.
Începând de marți – 02 mai 2023, RAJA SA va relua programul normal de lucru în relația cu clientul.
RAJA Constanța a lansat un nou serviciu de call center disponibil non-stop pentru abonații săi
Serviciul este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7 și poate fi accesat prin apel telefonic la numărul de telefon 0241/924.
Abonații pot utiliza acest serviciu pentru a semnala avarii, a cere informații despre facturile lor sau pentru a solicita asistență tehnică în legătură cu instalarea și funcționarea aparatelor de contorizare a apei.
De asemenea, abonații pot contacta RAJA și prin intermediul email-ului sau al paginii web a societății.