Iepurașii de ciocolată înveliți în folie de aluminiu, ai producătorului elvețian de ciocolată Lindt & Sprüngli, merită să fie protejați împotriva produselor contrafăcute, precum cele aparținând mărcii Lidl, a decis cea mai înaltă instanță din Elveția, confom Reuters.
Sondajele prezentate în instanță de Lindt au arătat că iepurașul de Paște al producătorului elvețian nu este deloc străin publicului, Curtea Federală declarând că riscul ca cele două produse să fie confundate este real în ciuda faptului că există unele diferențe între ele.
Stocul rămas de ciocolată învelită în folie de aluminiu ar urma să fie distrus
Producătorul elvețian de ciocolată premium Lindt a purtat numeroase bătălii în instanță de-a lungul anilor pentru a proteja unul dintre cele mai bine vândute produse ale sale.
Iepurașul de ciocolată Lindt, învelit în folie aurie, panglică roșie și un clopoțel, este vândut în diferite dimensiuni, fiind unul dintre cele mai populare produse ale mărcii elvețiene, în special în preajma Paștelui.
Astfel, Curtea a anulat o hotărâre a unui tribunal comercial elvețian împotriva Lindt (LISN.S) și în favoarea a două unități elvețiene ale Lidl anul trecut și a ordonat retailerului german să înceteze să mai vândă versiunea sa de ciocolată în formă de iepure, învelit în folie de aluminiu, și distrugerea stocului rămas.
Curtea federală din Germania a decis anul trecut că tonul auriu al iepurașului de Paște învelit în folie de aluminiu are protecție de marcă înregistrată.