Hidroelectrica a publicat noua adresă de e-mail la care poate fi verificat soldul și ce facturi vor primi clienții în perioada următoare. Pentru sesizări legate de sold, compania a lansat o adresă dedicată de email sold@hidroelectrica.ro, potrivit romaniatv.net.
Compania de energie electrică a anunţat că facturile aferente lunii august 2022 vor fi emise începând cu săptămâna 27-31 martie.
Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
. „Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând din săptămâna 27-31 martie. Menționăm că astfel de erori sunt inerente până la maturizarea completă a sistemului şi apelăm la înţelegere din partea clienților noştri şi îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia.”, au transmis reprezentanţii Hidroelectrica. Clienților li s-a transmis să semnaleze eventualele neconformități constatate, astfel încât acestea să fie remediate.
„Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail sold@hidroelectrica.ro”, a mai anunţat Hidroelectrica.
Din cauza multiplelor schimbări în modul de calcul al subvențiilor și ajutoarelor acordate de guvern consumatorilor de energie electrică, împreună cu valul mare de abonați care au ales să migreze către Hidroelectrica de la alți furnizori de electricitate, compania a ajuns în postura de a nu face față la această avalanșă de abonați noi și de schimbări pe care trebuia să le facă în softul de facturare. După multe luni de întârziere, facturile clienților Hidroelectrica au început să ajungă la clienți, la începutul lunii martie.
Alertă în județul Maramureş, după ce un câine mort a fost diagnosticat cu rabie