Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Astăzi – 30 august 2024, s-a înregistrat o avarie pe conducta de aducțiune, cu diametrul de 600 mm, de pe DJ 226 din zona orașului Năvodari.

Pentru executarea lucrărilor de remediere a acesteia, în intervalul orar 14.45 – 21.30, se reduce presiunea apei în localitățile Lumina, Corbu și Năvodari și în zonele Peninsulă și Industrială.

Această situație va conduce la lipsa totală a apei în anumite zone, în funcție de topografia rețelei și de consumul înregistrat în perioada menționată

Totodată, lipsa apei se va înregistra și la etajele superioare ale blocurilor din zonele afectate.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi, în cel mai scurt timp”, precizează compania RAJA.

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.