Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

Compania RAJA a transmis că lucrarea programată pentru perioada 02 octombrie – 03 octombrie 2024 din localitățile Năvodari, Lumina, Sibioara și Corbu (județul Constanța), va fi replanificată pentru o dată ulterioară, care va fi anunțată în timp util.

Decizia a fost luată ca urmare a condițiilor meteorologice neprielnice din ultimele zile, care au determinat instabilitatea terenului în zona de desfășurare a intervențiilor prevăzute

Pentru a evita riscurile legate de prelungirea sistării furnizării apei pe o perioadă nedeterminată și pentru a asigura calitatea și siguranța lucrărilor efectuate, considerăm că este necesar să amânăm aceste activități până când condițiile vor fi mai favorabile și implicit terenul din zona lucrărilor va fi stabilizat. Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate de această amânare! Vă vom ține la curent cu orice modificări ulterioare și vă mulțumim pentru înțelegere!”, a precizat societatea.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.