Potrivit Digi24, mai mulți români au rămas blocați pe aeroportul din Eindhoven, Olanda, în data de 01.02.2020, după anularea cursei care trebuia să îi aducă în ţară. Cauza incidentului neplăcut pare să fie condiţia meteo nefavorabilă.

Potrivit sursei citate, situaţia a fost semnalată de către un pasager care a menţionat că se află în imposibilitatea de a cere informaţii cu privire la alternativele de întoarcere în ţară, din cauză că “în aeroport nu există un birou al companiei aeriene care operează zborul, iar numărul de contact de pe site-ul operatorului nu poate fi apelat”.

„Variantele ar fi să așteptăm până pe 3 ianuarie, când ar fi locuri disponibile, sau să găsim un aeroport conex Bruxelles, Koln. Încercăm să găsim variante – ar mai fi să mergem spre Amsterdam, să mergem cu o altă linie aeriană, dar nu sunt decontate biletele în felul acesta, sunt și foarte scumpe. Nu reușim să luăm legătura cu compania aeriană, am primit un mail general, cu informații pe care le găsim și pe site. Problema e lipsa de comunicare. Am vrea să știm când putem să plecăm, ce variante avem”, a declarat Doru Radu, unul dintre românii blocați pe aeroportul din Eindhoven.

#news