Hidroelectrica a anunţat că oprește temporar procesul de facturare din cauza unor ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date. Reluarea activităţii era estimată pentru 1 decembrie, dar jumătatea lunii decembrie nu a adus nicio schimbare, potrivit romaniatv.net.
Anunţul de pe prima pagină a site-ului a rămas neactualizat, celor mai mulţi clienţi care sună încontinuu la furnizor nu li se răspunde.
Hidroelectrica nu poate relua încă procesul de emitere a facturilor, încercările clienților de a contacta compania pentru noi informații cu privire la facturare și la plata energiei consumate fiind transformate în adevărate fiind fara rezultat, de la emailuri fără răspuns la convorbiri telefonice interminabile cu roboți.
„Având în vedere complexitatea operaţiunilor de implementare a noilor softuri de lucru şi migrarea bazelor de date […] termenul estimat pentru reluarea procesului de facturare, operarea solicitărilor de intervenţie asupra datelor, precum şi de soluţionare a cererilor înregistrate în această perioadă este 01.12.2022”.
La mijlocul lunii decembrie facturarea şi comunicare cu clienţii nu s-au reluat, pe pagina principală a companiei anunţul despre reluarea activităţii pe 1 decembrie nefiind actualizat.
Un alt client mai norocos anunță că a reușit să intre în legătură telefonică cu un angajat al companiei. Potrivit acestuia, după o așteptare de 50 de minute, a aflat informaţia că ”vor începe să emită facturile lunare din 15.01.2023. Acum rămâne de văzut dacă a spus adevărul”.
Noua Zeelandă interzice fumatul pentru persoanele născute după anul 2009