Noi restricții impuse de Facebook și Instagram

Facebook și Instagram vor suplimenta restricțiile privind datele personale ale utilizatorilor, disponibile firmelor care pot redirecționa reclame către adolescenți.

Facebook și Instagram vor restricționa  din luna februarie accesul agențiilor de publicitate la datele adolescenților. Facebook și Instagram vor suplimenta restricțiile privind datele personale ale utilizatorilor, disponibile firmelor care pot redirecționa reclame către adolescenți. Astfel, agențiile de publicitate nu vor mai putea vedea sexul unui utilizator sau tipul de postări cu care au interacționat tinerii, ca fiind o modalitate de direcționare a reclamelor către aceștia, potrivit digi24.ro.

Anunțul a fost făcut de compania-mamă a platformelor, Meta, care a precizat că, în urma modificărilor, doar vârsta și locația unui utilizator vor putea fi văzute și folosite de către agențiile de publicitate pentru a afișa reclame.

De asemenea, din luna martie, adolescenții care utilizează Facebook și Instagram vor putea alege să vadă mai puține reclame, intrând în setările conturilor, unde pot selecta „să vadă mai puțin” anumite tipuri de reclame, a mai comunicat Meta. Mulți activiști cred că platformele de socializare trebuie să facă mai mult pentru a controla tipurile de publicitate afișate utilizatorilor mai tineri, subliniind că reclamele neadecvate pot provoca la fel de mult rău ca și conținutul ofensator sau abuziv postat de alți.

 Nu e prima oară când Meta impune restricții agențiilor de publicitate care vizează adolescenții cu reclame în funcție de interesele și activitățile lor. Noile măsuri vin ca urmare a cercetărilor făcute de experți pe această temă și a reglementărilor globale. „Ca parte a muncii noastre continue de a menține aplicațiile adecvate vârstei pentru adolescenți, facem noi modificări în privința agențiilor publicitare”, a anunțat Meta într-o postare pe blog.

Adăpost montan dotat cu panou solar, amenajat în Munții Făgăraș