Primăria Constanţa a transmis că începând cu această vară, staţiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. “Sloganul asociat noii imagini a staţiunii «Unde distracţia întâlneşte marea», exprimă propunerea unică de valoare a brandului urmărind să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată, potrivit stiripesurse.ro.
Noua identitate vrea sa evidenţieze esenţa destinaţiei turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge şi consecvenţa în valorificarea tradiţiei sale de peste un secol.
„Astfel, Mamaia se pregăteşte să-şi îmbogăţească oferta şi să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunţa la farmecul care a consacrat-o”, a mai transmis Primăria Constanţa.
Proiectul include, pe lângă logo şi slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinaţia, o strategie de repoziţionare în piaţă şi o serie de acţiuni menite să îmbunătăţească imaginea staţiunii.
Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii
. „Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, se arată în comunicat. Primăria a explicat că sloganul staţiunii face tranziţia între reputaţia sa ca loc de distracţie şi oferta sa reală. Împușcături și focuri de armă în Vama Veche