ANAF avertizează asupra unei tentative de fraudă. ANAF subliniază că funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu utilizează Call Center-ul ANAF în relația cu contribuabilii. ANAF a primit sesizări din partea unor contribuabili prin care afirmă că sunt sunați de pe numărul 031.403.91.60 (Call Center ANAF), potrivit ziare.com.
Apelanții se recomandă ca fiind de la Antifraudă și solicită contribuabililor date personale, detalii despre credite.
Funcționarii Direcției Generale Antifraudă Fiscală nu interacționează cu agenții economici sau persoanele fizice prin intermediul Call Center-ului instituției. Contribuabilii apelează Call Center-ul ANAF, iar funcționarii de la asistență contribuabili oferă doar informații generale în domeniul fiscal și IT.
Situațiile când agenții Call Center apelează contribuabilii se întâmplă punctual.
Acest lucru ca urmare a apelării inițiale a contribuabilului și pentru a i se oferi completări la cererea de asistență. Dar aceste situații sunt foarte rare”. ANAF precizează faptul că agenții call center nu cer date personale. ”Acestea se referă la informații cu privire la conturi bancare, CNP, sume, plăți, credite, recuperare sume sau alte informații supuse secretului fiscal”, se arată în comunicatul ANAF. Intrarea Maicii Domnului în Biserică, celebrată pe 21 noiembrie