Sursă foto: Pixabay
Sursă foto: Pixabay

În vederea executării lucrărilor de remediere a unei avarii survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 200 mm, de la intersecția străzilor Traian cu B.P. Hașdeu din localitatea Eforie Nord, echipele RAJA sistează furnizarea apei potabile, astăzi – 27 iunie 2024.

Apa potabilă va fi oprită între orele 09:30 – 19:00

Astfel, în intervalul orar 09:30 – 19:00, vor fi afectați de lipsa apei potabile consumatorii de pe următoarele străzi: Traian, B.P. Hașdeu, Tisei, Bogdan Vodă, M. Sadoveanu, I.Gh. Duca, Bucegi, Mărășești, Ghe. Doja, precum și străzile adiacente.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților și îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea intervențiilor și reluarea furnizării apei potabile în timp operativ. Mulțumim pentru înțelegere!”, au precizat membrii societății RAJA.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.