Sursa foto: Pixabay
Sursa foto: Pixabay

Conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm din Stațiunea Mamaia, în zona hotelului Laguna, a înregistrat o avarie, astăzi – 07 august 2024.

Pentru remedierea acesteia s-a impus sistarea furnizării apei de astăzi 07 august 2024 ora 19.00, până mâine dimineață – 08 august 2024, ora 06.00.

Potrivit companiei RAJA, sunt afectați de lipsa apei consumatorii din următoarele regiuni:

Mamaia Sat, Mamaia Nord, Tabăra de copii Năvodari, Depozit 10, UM – Bateria de Coastă, Ecluza Năvodari, Zona Industrială și SP Midia (Stația de Interconectare Năvodari).

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create tuturor utilizatorilor pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a mai transmis compania RAJA.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.