Astăzi – 26 august 2024, echipele RAJA intervin pentru remedierea unei avarii survenite pe conducta de distribuție, cu diametrul de 500 mm, de la intersecția străzilor București cu Avram Iancu din municipiul Constanța.
În vederea executării acestor lucrări, se sistează furnizarea apei potabile, în intervalul orar 11.00 – 17.00, consumatorilor din perimetrul delimitat de străzile: bd. Alexandru Lăpușneanu – Avram Iancu – I.G. Duca – bd. Alexandru Lăpușneanu, cu străzile adiacente și punctele termice din zonă.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție deplasate la fața locului vor face tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a transmis societatea RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.