Pentru executarea lucrărilor de remediere a unei avarii survenite pe conducta de distribuție, cu diametrul de 600 mm, de pe bd. Tomis (bl.T1-T2) din municipiul Constanța, echipele RAJA sistează furnizarea apei potabile astăzi – 21 octombrie 2024, în intervalul orar 08.30 – 16.30.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din următoarele zone:
– Bd. Tomis – tronsonul delimitat de str. Soveja și bd. Alexandru Lăpușneanu;
– str. Soveja – zona cuprinsă de str. Barbu Ștefănescu Delavrancea și bd. Tomis (partea stângă);
– Bd. Alexandru Lăpușneanu – porțiunea cuprinsă între bd. Tomis și str. Nicolae Iorga, cu străzile adiacente și punctele termice aferente.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a transmis Biroul de Comunicare al companiei RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.