Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Pentru remedierea avariei survenite la nivelul conductei de alimentare cu apă de pe strada Fulgerului din municipiul Constanța, echipele de intervenție sunt nevoite să sisteze din nou furnizarea apei potabile consumatorilor din cartierul Coiciu, astăzi – 21 noiembrie 2024, în intervalul orar 10.00 -18.00.

În acest  timp se vor executa lucrări ample de reabilitare a instalației afectate precum și conectarea noilor tronsoane înlocuite la sistemul centralizat de distribuție.

Vă asigurăm că angajații RAJA fac tot ce este omenește posibil ca furnizarea apei potabile către abonații afectați de această lucrare complexă, să fie reluată într-un timp cât mai scurt. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă și le mulțumim pentru înțelegere!”, au transmis membrii companiei RAJA din Constanța.

RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7

Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.

Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.

Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.

Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.