Avem în plan autostrăzi, un viitor mai bun și trăim cu speranța. Avem în plan civilizație, infrastructură și repetăm obsesiv-compulsiv că vrem o țară ca afară. Și, deși refuzăm să vedem, în România încă se mai merge cu căruța. Ce spun specialiștii în infrastructură: ar exista o șansă. Și această singură șansă ca lotul problematic să fie finalizat este ca subcontractorii să fie plătiți la zi.

Lucrările pe lotul Câmpia Turzii-Cheţani, parte din Autostrada A3, au fost reluate, iar cele din lotul Iernut – Cheţani sunt aproape de finalizare, a anunțat Asociația Pro Infrastructură.

”Lucrări reluate pe lotul de 15km Câmpia Turzii-Chețani al Autostrăzii A3!

Antreprenorul general Straco, aflat în insolvență și incapabil să continue lucrările cu efective proprii, a căzut la întelegere cu subcontractori specializați pe terasamente și structuri.

Ne exprimăm speranța ca aceștia să fie plătiți la zi, fiind practic singura șansă de finalizare a acestui lot ce realizează conexiunea dintre porțiunile din Cluj și Mureș ale Autostrăzii Transilvania. În acest scop CNAIR va trebui să achite lucrările executate cât mai prompt.

Pe lotul vecin în lungime de 18 km, Chețani-Iernut, antreprenorul Astaldi se apropie cu lucrările de finalizare, fiind posibilă recepția în 45-60 de zile. Din păcate acest lot va deveni utilizabil doar după finalizarea nodului rămas de executat pe lotul Straco (Câmpia Turzii-Chețani).

Finalizarea celor două loturi de 33 km va oferi șoferilor parcursul neîntrerupt a 110 km din Autostrada Transilvania (A3) între Târgu Mureș și Nădășel”.

Se reiau lucrările, se pun pe pauză lucrările, se mai doarme, ne mai trezim. Ca peste tot în România, banul face legea și unde bani nu sunt, nici viitorul nu mai sună atât de bine.

Citește și: Promisiune îndeplinită. Podul Nicolae Grigorescu va fi dat în folosință sâmbătă

#News

Foto