Selly, cunoscutul vlogger care în februarie primea un „cadou” inedit din partea Poliției Române, ca urmare a unei filmări în care se vedea că nu respectă măsurile impuse în starea de alertă, pare să nu fie deloc afectat de acest lucru, relatează Pagina de Media. Mai mult, acesta are un succes și mai mare de la acel episod. Concret, a sărit de 3 milioane de abonați pe canalul său de YouTube, un salt impesionat avâdn în vedere că primii 2 milioane, câți avea înainte de amendă, au fost „strânși” în mai bine de șase ani de la intrarea sa în lumea vloggerilor.
Citește și: Selly rămâne fără emisiunea de la PRIMA TV
„Mă simt prost să o spun, dar momentul cu petrecerea a fost cea mai mare creştere de anul ăsta. Atât în cifre pe Youtube, cât şi în cifre pe Instagram, perioada 28 februarie – 5 martie a fost cea mai bună săptămână de anul acesta. S-ar putea să o depăşească săptămâna asta, cea cu 3 milioane. A fost cea mai bună perioadă de-a mea de anul ăsta”, a spus Selly într-un interviu pentru Pagina de Media.
Acesta a pus succesul și pe atracția românilor pentru controversă. „Nu a fost un moment emblematic pentru mine, însă oamenii sunt atraşi de controversă. E important de subliniat că şi procentul de like-uri şi cel de dislike-uri. Mă bucur că poziţia pe care am avut-o a reuşit să rezoneze cu un număr mare de oameni”, a mai spus vloggerul, adăugând că nu își dorea ca acel episod să se fi întâmplat neapărat.
Fiind unul dintre influencerii generației foarte tinere, deci o figură marcantă și pentru campania de vaccinare, Selly nu este de acord cu „un mesaj agresiv”, dar a precizat că în momentul în care se va vaccina va face anunțul, mai mult, va îndemna și pe alții să facă acest gest.
Citește și: Selly, amendat după petrecerea live de pe TikTok