Cum a făcut, cum n-a făcut, Dorian Popa a reușit, chiar și în vreme de pandemie, să se descurce financiar. Și culmea, nu vorbim despre venituri venite din vlogging, ci de afaceri ca la carte, departe de cancan-urile de pe internet.
Dorian Popa a intrat pe piața imobiliară din Constanța
Mai exact, artistul constănțean, cunoscut mai mult pentru vloggurile sale în ultima perioadă, pare să se fi reprofilat, așadar a dat lovitura în imobiliare, construindu-și acum propriul cartier rezidențial în Constanța.
Poate vă întrebați ce nume va purta noul cartier al lui Dorian Popa? Ce alt nume ar putea fi mai potrivit, dacă nu „Hâtz”, inspirat de piesa care l-a consacrat pe acesta, după cum a declarat Popa, pe rețelele de socializare.
„Să nu cumva să credeți că spun asta cu scopul de a mă fălii sau a mă da mare, că mai vad în continuare comentarii răutăcioase. Mi-aș dori din suflet să nu mai dați acele comentarii răutăcioase, că eu chiar nu vreau să mă fălesc”, s-a asigurat acesta, în momentul în care a făcut marele anunț.
Unic asociat și, din câte se pare, și unic angajat al firmei Dorian Popa Show SRL, artistul se poate lăuda cu o cifră e afaceri de 2.058.060 lei, dar și cu un profit de 1.703.991, în cei trei ani de activitate.
Cu toate că, cel puțin inițial, artistul s-a axat pe interpretare artistică și, în general, pe industria spectacolelor, ulterior și-a reconfigurat vocația, adaptându-se vremurilor pandemice și mizând pe imobiliare, o afacere care pare mult mai sigură în 2021, decât cea a spectacolelor. Cam așa s-a născut „Hâtz Construct”, firma aflată acum pe un mare val!
„De săptămâna trecută și până astăzi acest dosărel a ajuns la valoarea de 70.000 de euro. L-am luat direct de la vânzătorul celui de-al doilea teren, astăzi, miercuri, 27.01.2021, în Domnești, lângă casa mea, în vederea începerii construirii cartierului Hâtz Residence”, spunea, la un moment dat, Dorian Popa în vlog.
Citește și: Oana Roman, o mama prea drastică