Din cauza fenemoenelor meteo înregistrate în perioada 8-11 iulie în județul Constanța, societatea RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență.
Timp de mai multe zile, județul Constanța a fost sub cod galben, atenționările fiind emise de Administrația Națională de Meteorologie
Fenomenele vizate au fost averse torenţiale, descărcări electrice, intensificări ale vântului, izolat vijelii și grindină, cantitățile de apă depășind între 25-30 l/mp și izolat 40 l/mp.
Zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate din localitățile deservite.
Potrivit comunicatului emis de Biroul de Comunicare, angajații societății au depus toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi.
În data de 8 iulie, reprezentanții societății au precizat că problemele care pot apărea, dar care nu țin de operativitatea echipelor, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt)
În aceste condiţii, toţi abonaţii au fost rugați să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite la nivelul rețelei de furnizare a energiei electrice.
Societatea a ținut să precizeze, încă din data de 8 iulie, că abonații care înregistrează deficiențe ale sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.